Тел: (+99237) 224-53-68, E-mail: office@ntc.tj
- Асосӣ
-
Дар бораи мо
- Маълумоти умумӣ
-
Сохтор
-
Сохтори умумӣ
- Раёсати кадрҳо, коргузорӣ ва иттилоот
- Раёсати технологияҳои иттилоотию коммуникатсионӣ
- Раёсати таҳияи маводи имтиҳон
- Раёсати ташкил ва идораи имтиҳон
- Шуъбаи молия
- Шуъбаи кор бо муассисаҳои таҳсилоти миёна ва олии касбӣ
- Шуъбаи банақшагирӣ, мониторинг, пажӯҳиш ва рушд
- Бахши чоп ва бастабандӣ
- Шуъбаи хоҷагидорӣ
- Роҳбарият
-
Сохтори умумӣ
- Санадҳои меъёрӣ ва ҳуқуқӣ
- Ҳамкориҳо
- Пажӯҳиш
- Вазифаҳои холӣ
- Тамос
- ИМД
-
Ба довталаб
- Роҳнамои довталаб - 2024
- Муассисаҳои таҳсилоти олӣ ва миёнаи касбии ҶТ
- Нақшаи қабул 2024-2025 (руйхати ихтисосҳо)
- Рӯйхати ихтисосҳои дорои имтиҳонҳои эҷодӣ ва маҳорати махсус
- Cаволу масъалаҳои тест барои олимпиадаи ҷумҳуриявӣ
- Намунаи саволу масъалаҳои тест
- Ҷавобҳои дуруст ба саволу масъалаҳои тест (Қисми А ва Б)
- Номгӯи бемориҳо (барои довталабони ихтиссоҳои тиб)
- Ҷадвалҳои мувофиқати холҳо ба балҳо
- Китобҳо
- Китобчаҳои тестӣ ва варақаи ҷавобҳо
- Маркази матбуотӣ
- Саволу ҷавоб
*Мувофиқи талаботи моддаи 21 Қонуни Ҷумҳурии Тоҷикистон «Дар бораи муроҷиатҳои шахсони воқеӣ ва ҳуқуқӣ» муроҷиатҳое, ки дар онҳо насаб, ном, номи падари шахси воқеӣ, маълумот дар бораи суроғаи маҳалли истиқомат ё номи пурраи шахси ҳуқуқӣ ва суроғаи маҳалли ҷойгиршавии он зикр нашудаанд ё хато нишон дода шудаанд, инчунин бе имзо (имзои электронии рақамӣ) пешниҳод шудаанд, муроҷиатҳои беном дониста шуда, мавриди баррасӣ қарор намегиранд, агар онҳо дорои маълумот оид ба тайёрӣ барои содир кардани ҷиноят ё ҷинояти содиршуда набошанд.
Холикова дилноза: Пешномнависи
Асалом ман наметавонам худамро номнавис кардан ! Бо раками телефон ва имейл хам намешавад
01.03.2023
Амонов Саидмухаммад: Калидхо (Чавобхо)
Калидхо (ҷавобхои) дурусти Кластери 5 ро барои ман фиристед, илтимос! Барои он ки ман онхоро зеркаши карда натавонистам. Вақте ки хостам ҷавобҳоро зеркаши намоям ба ман ҷавобхои вариантҳоро пешниҳод карданд.
01.03.2023
Довталаби муҳтарам! Дар ин ҳолат ё ба бинои асосии Марказ дар шаҳри Душанбе ва ё ба яке аз бахшҳои минтақавии Марказ (воқеъ дар шаҳрҳои Хоруғ, Хуҷанд, Бохтар, Рашт, Панҷакент ва ё Данғара), ки ба макони зистатон наздик аст, муроҷиат намоед.
13.04.2023
Саидаминов Нозим: Ба таксимот дар якум давр рох наёби
Ба таксимот аз якум давр рох наёби метавонем дар даври дигар имтихон супорем
01.03.2023
Довталаби муҳтарам! Барои довталабоне, ки ба озмуни тақсимот (асосӣ) роҳ ёфта, комёб нагардидаанд, яъне, дар тақсимот ба муассисаҳо ноком шудаанд (донишҷӯ нашудаанд), аз рӯйи ихтисосҳое, ки тибқи онҳо дар муассисаҳои таълимӣ баъди озмуни тақсимот ҷойҳои холӣ боқӣ мемонанд, озмуни тақсимоти такрорӣ баргузор мешавад (бе супоридани имтиҳон). Маълумоти муфассал дар дастури иттилоотию методии "Роҳнамои довталаб" ва пайванди сомонаи расмии Марказ: (https://www.ntc.tj/tj/rohnamoi-dovtalab.html?view=article&id=700)
17.04.2023
Маҷидзода Салим: Маблағи ихтисосҳо
Барои чи маблағи ихтисосҳо дар барномаи "интихоби ихтисос" ҷой дода нашудааст?
28.02.2023
Довталаби муҳтарам! Нақшаи қабул – ҷадвали ихтисосҳои муассисаҳои таҳсилоти олӣ ва миёнаи касбӣ барои соли таҳсили 2023-2024 (дар шакли PDF) дар шакли ҷадвал бо нишон додани маблағи таҳсил дар сомонаи расмии Марказ ҷойгир карда шудааст (https://ntc.tj/tj/ba-dovtalab/nakshai-kabul.html?view=article&id=942). Бо чунин феҳрест (дар шакли чопӣ) ҳамаи нуқтаҳои бақайдгирӣ низ таъминанд.
17.04.2023
Олимзода Ҳузайфи: Ихтисос
Ихтисосҳоро аз куҷо бинем
27.02.2023
Айни замон дар сомонаи Марказ феҳристи ихтисосҳо дар шакли ҷадвал тибқи нақшаи қабули донишҷӯён барои соли таҳсили 2023-2024, яъне ИМД-2023 ва ҳам дар қолаби ҳуҷҷати қобили интиқол (PDF) дар пайванди https://ntc.tj/tj/ba-dovtalab/nakshai-kabul.html?view=article&id=942 гузошта шудааст.
12.04.2023
Эълонҳо
Мақолаҳо
Давлатҳои абарқудрати ҷаҳон имрӯзҳо дар саросари олам барои баланд бардоштани иқтисодиёт ва базаи моддиву молии худ...
Як рӯзи баҳор — пур кунад анбор
Дини мубини ислом пайравонашро ҳамеша ба дарёфти ризқу рӯзии ҳалол ташвиқу тарғиб намуда...
Тақвим
‹ | › | |||||
Ду | Се | Чр | Пн | Ҷм | Шб | Як |